۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

خوب ظاهرا که این برنامه خوب کار می کنه. برای همینه که لینوکس رو دیگه حاضر نیستم ول کنم. ۷،۸ ماهی با اوبونتو ۹.۱ کار کردم و به جز چند تا باگ که ا‌‌ذیت می کردند ولی می شد باهاشون کنار اومد مشکلی نداشتم. البته چند تا برنامه هم بود که مرتب استفاده می کردم مثل سالید و وی سی ولی اونا رو هم رو یه کامپیوتر فیکس توی لب نصب کردم و مشکل حل شد. چند روز پیش هم آپدیت کردم به ۱۰.۰۴ که دیگه عالی کار می کنه و اون باگها هم رفع شدن. حالا دیگه فقط برنامه های به درد بخور و جمع و جور پیدا می کنم.

این برنامه ی پست به وبلاگم البته چیز جدیدی نیست. ولی خیلی جمع و جور و راحته و به درد من می خوره که فقط می خوام چند تا جمله بنویسم و پست کنم. فقط یه ایرادی داره که حتما باید عنوان پست بهش دادو نمی دونم شایدم بلاگر پست بدون عنوان قبول نمی کنه.

یه کتابی دارم می خونم که خیلی غم و قصه غصه داره. داستان یه دختر افغانه تو افغانستان ۴۰، ۵۰ سال پیش.